Selasa, 8 November 2011

dilema...

salam...
entry pagi selasa ni...
PT dalam keadaan dilema.....
wahhh...
tak ada la....
gurau je...
jom layan lirik lagu daripada cherry belle bertajuk dilema....

nyanyian : cherry belle
tajuk : dilema

Tuhan tolong aku
Ku tak dapat menahan rasa didadaku
Ingin aku memiliki
Namun dia ada yang punya

Tuhan bantu aku
Ternyata dia kekasih sahabatku
Entah apa yang harus ku katakan
Hatiku bimbang jadi tak menentu

Bukan maksud diriku melukai hatimu
Namun aku juga wanita
Yang ingin merasakan cinta

Never never want you
Really really love you
Maafkan aku mengecewakanmu
Really really love you
Never never leave you
Segera aku melupakan dirinya

Never never want you
Really really love you
Maafkan aku mengecewakanmu
lyricsalls.blogspot.com
Really really love you
Never never leave you
Segera aku melupakan dirinya

Bukan maksud diriku melukai hatimu
Namun aku juga wanita
Yang ingin merasa jatuh cinta

Never never want you
Really really love you
Maafkan aku mengecewakanmu
Really really love you
Never never leave you
Segera aku melupakan dirinya

Never never want you
Really really love you
Maafkan aku mengecewakanmu
Really really love you
Never never leave you
Segera aku melupakan dirinya 

tinggal jejak kasut tumit saiz 8 : mulai hari ini ikut jadual yang telah ditetapkan...insyaallah....untuk diri sendiri dan masa depan...back to school....


sudi-sudi la clik yer...tulun cukupkan duit kawen puan teddy..thankz...cayunk korang...muahhhh

6 ulasan:

yudee berkata...

wah..penggemar cherrybelle..

Run Away berkata...

penah dengar lagu ni.....;d

ME CTCT berkata...

mcm kena mengena je ngan kisah ct...huhuhu....

Cik tikah berkata...

ingatkan dilema betul2. haaha.. baru nk tlg :P

DzuLagiL berkata...

hidup x slalu indah...
maka, perindahkanlah ia...



p/s : senyum x perlu kata apa-apa...


:)

Ahmad Sabree berkata...

ipop!

Template by:

Free Blog Templates