Sabtu, 7 Mei 2011

ku berserah....

awak....
saya masih ingat first time kita jumpa....
time tu saya hantar awak sebab awak memerlukan seseorang untuk hantar awak ke sesuatu tempat....
time tu lak saya je yang tinggal....
nak tak saya tetap kena hantar....
first time tue juga la saya cakap dengan awak....
suka tengok awak sebab awak comel sangat....
perangai awak pulak macam budak-budak....
sentiasa senyum....
awak layan je apa yang saya cakap.....
patut la ramai member-member saya cakap awak ni comel dan manis macam gula.....

awak....
saya masih ingat gi bila awak amat memerlukan seseorang untuk hantar awak ke sesuatu tempat....
saya sudi menghantarnya walaupun ramai gi yang nak menghantar awak....
but diorang saja minta saya hantar sebab saya masih lagi single dan awak pun masih lagi single.....
dalam hati memang happy sangat....
dapat berjumpa awak lagi....
dapat bercakap dengan awak lagi....
dapat tengok senyuman awak lagi....
time tu pulak awak mengenakan kebaya bewarna merah jambu...
memang sesuai sangat dengan awak yang comel tu....
comel macam teddy bear...
nak je saya peluk awak time.....
tapi tak boleh sebab awak belum lagi hak milik saya secara sah lagi.....
sejuk je saya tengok awak datang sambil tersenyum....

awak....
saya suka tengok muka awak yang merah-merah bila awak tengah malu tu....
awak nampak comel sangat...
agak tergugat juga iman ni bila awak macam tu...
time member-member saya mengusik awak...
tapi agak terkilan jugak bila awk cakap macam tu....
saya tak pasti la sekiranya apa yang awak cakap tu betul atau tidak....
tapi saya sedar....
awak takkan pilih saya sebab pekerjaan saya....
lagi pun saya ada terdengar yang ada sesetengah lelaki yang bekerja dengan awak suka dekat awak....
mesti awak pilih dia bukan saya.....

awak...
saya rasa sedih sangat bila dapat tahu yang awak dah bertunang....
tapi salah saya juga sebab tak bagitahu dekat awak....
itupun saya tahu daripada member-member saya....
cukup terluka pada masa itu sampai saya tak sanggup berhadapan dengan awak...

awak....
saya tak berani bersua dengan awak....
saya takut...
saya sedih....
maafkan saya kerana berkelakuan seperti itu terhadap awak....
tetapi apakan daya...
hati saya terluka bila mengenangkan awak yang sudah dimiliki oleh orang lain....

awak....
saya doakan awak bahagia bersama dengannya....
dengan pilihan hati awak....
mungkin kita hanya kawan...
takkan akan lebih daripada itu...
saya akan cuba belajar untuk menerima hakikat.....
selebihnya....
yang saya mampu sekarang hanyalah......
ku berserah......



p/s : sambungan daripada "andai ini takdirnya".....but versi lelaki...yang tue versi perempuan.....

sudi-sudi la clik yer...tulun cukupkan duit kawen puan teddy..thankz...cayunk korang...muahhhh

3 ulasan:

semutsengal berkata...

waahh..puitis sgguh tau..eh2 kan puna teddy ? nak kawen lagi ?

kahkahkah !

::thexieza:: berkata...

eh,ada 2 versi plak ye?

Diari Si Froggie berkata...

ada versi plak erk..hihi
tapi ayat mmg puitis habis ^_^

Template by:

Free Blog Templates