Ahad, 18 September 2011

aku, dia dan lagu

salam
penat sangat badan ni...
baru lepas survey barang-barang kahwin.....
lagipun majlis perkahwinan dilakukan dengan ala kadar jer...
janji buat yang wajib jer...
betul kan.....
nak di jadikan cerita....
kali ni hanya bubuh lirik lagu sahaja.....
tengah malam nanti bagi bubuh karya terbaru...
jadi kita layan lirik lagu ni yer....
lagu ni PT selalu nyanyi...
kawan-kawan adik PT pun ada puji yang suara PT sedap didengar...
tapi bagi PT biasa-biasa ja.....
nyanyian : saloma
tajuk lagu : aku, dia dan lagu

Ku bertemu hanya semalam
Ku berkata hanya sepatah
Ku terlupa serata alam
Kini ikatannya cinta

Kau memberi senyuman rindu
Ku tak dapat melupakanmu
Kau kuiring senyuman mesra
hanya semalam saja

Suasana sepi
Hanya terdengar kata dan lagu
Lagu teman hati
Hanya mimpi

Hanya itu kisah semalam
Kisah menjadi suatu ciptaan
Kisah aku, dia dan lagu
Jangan dipisahkan

tinggal jejak kasut tumit saiz 8 :banyak nak kena guna duit ni...harap sangat-sangat la incik nuffnang bagi duit lebih cikit untuk bulan ni...

sudi-sudi la clik yer...tulun cukupkan duit kawen puan teddy..thankz...cayunk korang...muahhhh

2 ulasan:

nick dot anis berkata...

oo u da nak kawen ek???nak kad nak kad..hehe

CTK berkata...

besnyerr....bila kawen????

p/s : lOw profile pulak org puji sOre sedap..hehehe


http://khayalan27.blogspot.com/