Rabu, 28 September 2011

bila abaikan anak-anak.....

salam semua....
PT taknak cerita lebih-lebih cuma nak pesan untuk semua ibu paba dan bakal ibu bapa....
jangan abaikan anak-anak....
bila diorang merajuk susah nanti.....
cuba lihat  gambar dibawah....
inila jadinya bila anak-anak merajuk sebab kita abaikan diorang.....
nie der 4 orang anak ni nak jaga elok-elok...
bagi diorang cukup makan...
bagi diorang comel-comel dan sihat....
korang pun mesti suka kan tengok anak-anak PT sihat dan membesar dengan sihatnya...
jadi jangan la kerugian seperti PT.....
wahh....
nasihat macam otai pulak kan....

tinggal jejak kasut tumit saiz 8 :ada yang bertanya macam mana leh dapat anak-anak ni???wahhhh...saya bukan otai anak-anak encik nuffnang tapi insyaallah saya akan cuba sebaik mungkin untuk menolong bagaimana cara saya menarik perhatian anak encik nuffnang ni

 sudi-sudi la clik yer...tulun cukupkan duit kawen puan teddy..thankz...cayunk korang...muahhhh

3 ulasan:

Cik Azizah berkata...

wah banyaknya BE dan telah ME yer..hehe tahniah!

Ninie berkata...

ni kalo kita masuk nuffnag ke?? hihiks...ninie x tau. Dh follow Puan Teddy...sudi2 terjah follow ninie juga...hihiks.

CTK berkata...

xreti la men nuffnang..dy xske ct kot..huhuhuu