Sabtu, 17 September 2011

cerita tentang BE nuffnang.....

salam...
hari ni rasanya mungkin petang nanti baru PT bubuh la.....
jadi kita cakap-cakap tentang BE Nuffnang....
sebelum PT bukak blog saja la teringin nak chek Nuffnang....
tengok-tengok Nuffnang bagi BE kat blog PT....
suka sangat.......
harap la ianya akan meningkat pendapatan PT nanti.....
boleh topup cikit duit kahwin.....
tapi macam mana nak bagi BE ni meningkat yer......
so untuk blogger yang baru macam PT ni.....
PT nak tunjuk BE kat korang supaya ianya menjadi pembakar semangat kat korang......
so enjoy the picture okay.....


tinggal jejak kasut tumit saiz 8 : mata sakit dan pedih......


sudi-sudi la clik yer...tulun cukupkan duit kawen puan teddy..thankz...cayunk korang...muahhhh

5 ulasan:

CTK berkata...

ct xreti guna nuffnang..huhu..


http://khayalan27.blogspot.com/

shida'R berkata...

sis kena kekal kn trafik k,xpun kalo boleh up trafik tu lg cantik..BE sama ngn saya,saya pun dpt sis :)

Hanif Idrus Blog berkata...

Tahniah...

kpah k-poh berkata...

tahniah dpt BE, rajin2 update supaya trafic meningkat...Kalau trafic merudum..dapat ciput2 jer lah..nak wat beli bunga telur pun tak lepas dik oiiii....

one of the three berkata...

Tak reti guna nuffnang jugak. Goodluck tho. :3