Ahad, 25 September 2011

vokal bukan sedar rupa....

salam....
tajuk pun macam pelik kan....
bukan apa....
PT tadi sesaja la nyanyi-nyanyi.....
tiba0tiba pulak adik PT cakap "along, kalau ang masuk mesti leh menangkan"....
bila PT dengar macam tu macam pelik pulak sebab adik PT ni jenis yang susah nak puji orang.....
kalau dia cakap macam tu selalunya bagi dia memang ok la.....
bila teringat apa yang adik PT cakap tu naik seram pulak.....
ntah la....
bagi Pt suara PT biasa saja....
tapi PT tak berani la...
nyanyi pun untuk suka-suka ja.....

tinggal jejak kasut tumit saiz 8 : masih lagi nyanyi...time untuk nyanyi lagu "sayang kinabalu"....

sudi-sudi la clik yer...tulun cukupkan duit kawen puan teddy..thankz...cayunk korang...muahhhh

2 ulasan:

Paris Lipton berkata...

ce la masuk..tah rejeki awk :)

CTK berkata...

hehehehe...mesti sedap suara neh...
klau adik ct dgr ct nyanyi, trus dia mencelah 'jangan bising boley tak' T_T


http://khayalan27.blogspot.com/