Jumaat, 23 September 2011

hari yang memenatkan

salam....
dalam minggu ni PT langsung tak bubuh karya PT kan...
bukan apa....
sibuk sangat nak siapkan kerja-kerja di pejabat....
hari ini kena siapkan 3 minit mesyuarat yang tertunggak....
surat menyurat untuk agensi luar lagi....
lepas tu dah kena hantar surat-menyurat......
kena tengok jadual bos PT lagi untuk peringatan mesyuarat untuk hari ini....
tu yang tak sempat...
rasa-rasa korang kan PT ni kerja apa sebenarnya????

 tinggal jejak kasut tumit saiz 8 : semalam bos pujuk dengan lollipop...minggu ni agak tegang sikit dengan bos...kes merajuk....


sudi-sudi la clik yer...tulun cukupkan duit kawen puan teddy..thankz...cayunk korang...muahhhh

2 ulasan:

nick dot anis berkata...

hai PT..anis dtg nak sumbangkan duit untuk PT kawen..hehe...

anis pon penat ni..da 3hr bz gile ngan esemen...nak berblog pon tak masa...entry pun tak update...sedey..:-( huhu

Mr Lonely berkata...

walking here with a smile. take care.. have a nice day ~ =D

Regards,
http://www.lonelyreload.com (A Growing Teenager Diary) ..