Sabtu, 1 Oktober 2011

bagi saya cium sikit.....

salam...
semalam PT pergi majlis makan malam....
PT punya tempat kerja buat.....
jadi dalam majlis tu ada la karaoke dan PT menyanyi lagu secangkir madu merah......
duet dengan kakak opis la kan.....
malu gak la masa tu sebab pertama nyanyi depan semua orang....
ramai la yang sorak-sorak masa PT nyanyi.....
habis ja nyanyi bos PT la mengusik PT cakap
"sedap sora menyanyi...bagi saya cium sikit"
wahahahaaaa...
PT macam nak lari ja bila dia cakap macam tu but PT tak ambil hati sangat
sebab dia memang jenis macam tu...
Bergurau kasar....
ramai minta PT dengan kakak yang duet dengan PT nyanyi balik
mungkin tak cukup masa kami tak sempat nak nyanyi
majlis mula pukul 9 habis pukul 11.....
tapi tak apa la.....
kalau ada majlis lagi macam ni insyaallah PT akan nyanyi lagi......
tu pun kalau berani la....
hihihihihi....

tinggal jejak kasut tumit saiz 8 : habis ja majlis tu 'termengadu' kat bos yang diri ni tak puas berkaraoke...dibawanya pergi karaoke...tapi tak 'happening' sangat sebab kakak opis dengan bos sorang lagi dah mengantuk dan mau tidur


sudi-sudi la clik yer...tulun cukupkan duit kawen puan teddy..thankz...cayunk korang...muahhhh

3 ulasan:

Ungu Violet berkata...

memang panazz...haha

Cik Kasih berkata...

dh brkenan la tu..huhu

CTK berkata...

hahaha...amboi bos..gatai no...
teringin nk dgr PT nyanyi..mesti sedap :D