Sabtu, 15 Oktober 2011

aku ceraikan kau....

salam
topik yang agak panas malam ni.....
"aku ceraikan kau"....
ungkapan yang paling menakutkan bagi seorang isteri....
PT pun cukup takut ungkapan tersebut apabila diucapkan oleh bakal suami nanti
kalau boleh biarlah perkahwinan kita berkekalan hingga ke akhir hayat...
kenapa PT tulis tajuk macam ni?
sebab PT terdengar satu berita daripada bekas teman lelaki PT bahawa kawan karibnya baru sahaja diceraikan oleh suaminya...
apabila PT terdengar berita tersebut agak sedih dan sayu sangat
sebagai wanita PT mungkin akan faham apa yang sedang dirasainya...
sedih, kecewa, putus asa...
semuanya..
PT bertanya punca penceraian tersebut...
dia cakap suami tuduh dia ada hubungan dengan lelaki lain
bukan setakat itu malah si suami selalu memukul si isteri...
sayu hati PT apabila mendengar hal tersebut....
PT terfikir adakah isteri dijadikan tempat untuk melepaskan rasa marah si suami???
tak disengaja air mata PT mengalir....
mungkin sebab PT merasainya keperitannya....
mungkin sebab PT pernah mengalaminya...
pada teman-teman blogger khususnya lelaki....
jangan la sesekali ungkapan ucapan tersebut dengan senang hati kerana kesannya amat mendalam kepada kaum wanita seperti kami...

tinggal jejak kasut tumit saiz 8 : bila terdengar khabar tersebut teringat kembali kisah dahulu...airmata kembali mengalir...ya allah...kuatkanlah hatiku untuk menghadapinya...


sudi-sudi la clik yer...tulun cukupkan duit kawen puan teddy..thankz...cayunk korang...muahhhh

6 ulasan:

AYIE ABAS berkata...

hal perceraian kini mmg membimbangkn kadarnya. dah jadi masalh negara..ermm

Iwanski berkata...

betul! kawan sy keje Jais di kajang.. katanya dlm sehari je ada 30-40 kes berkaitan cerai.. Sebenarnya pokok pangkalnya agama..

Iwanski berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Khairil berkata...

Kdg2 mungkin perceraian adalah langkah yang terbaik utk sesuatu pasanagn dimana sudah tidak ada jalan lain ....

CTK berkata...

senang kawen senang cerai..kawen atas dasar nafsu..huhuh

sherlina halim berkata...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : melasian77cs@gmail.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini