Ahad, 9 Oktober 2011

rezeki bila kesusahan

salam....
hurm...
nampaknya PT nak blogwalking, update blog susah la...
sebab laptop PT rosak....
mungkin update blog di opis tapi blogwalking tu agak susah sikit la...
sekarang PT hanya mampu update je la....
tuk blogwakling tu dalam 2 atau 3 kali seminggu.....
kena kumpul duit banyak-banyak untuk repair laptop tu dulu...
jadi bila dalam kesusahan ni siapa sangka ada yang prihatin...
terutamanya incik nuffnang...
tambah gi sorang anak encik nuffnang di blog PT ni...
mungkin dia pun faham PT sekarang ni susahkan...
dia pun nak tolong la PT nie.....
jadi korang pun tolong-tolong la PT yer...
sila menjamu selera dengan anak PT yang terbaru.....


tinggal jejak kasut tumit saiz 8 :macam pelik bila tukar nama...so kekalkan nama PT walaupun "single"...


sudi-sudi la clik yer...tulun cukupkan duit kawen puan teddy..thankz...cayunk korang...muahhhh

2 ulasan:

CTK berkata...

ambOi ank bertambah lagi..hehe


kekalkn nama tu k..
ct pon xbiasa ..huhuhu

wanamira berkata...

hehehehe. good2 la :D