Selasa, 4 Oktober 2011

kalau tak masuk bilik saya awak nak buat kerja apa???

salam...
berpandukan entry semalam PT ada bagitahu yang PT akan jumpa bos....
jumpa pun dah dan akhirnya bos PT cakap satu ja......
tapi sebelum tu PT buat bos PT runsing juga la.....
mau taknya bila nak bercakap berputus sebab ramai bos-bos jumpa dia....
jadi dia pun memang tanya PT la dan tanya...
PT pun cakap-cakap la...
akhirnya bos PT cakap satu ja....
"Kalau tak masuk bilik saya awak nak buat kerja apa?"
aduh.....
masa tu memang PT blur juga la.....
tapi PT faham sebab sejak minggu lepas sampai la semalam jadual dia jadi kelam kabut sikit...
PT buat tak tahu ja......
teruk kan????
tapi entah la......
no komen.....

tinggal jejak kasut tumit saiz 8 :soalan ceput emas...siapa boleh teka PT ni kerja apa sebenar nya??? kalau ada jawab dengan betul der 'gift'nya.....cepat cepat sebelum terlambat......
sudi-sudi la clik yer...tulun cukupkan duit kawen puan teddy..thankz...cayunk korang...muahhhh

5 ulasan:

ChaCha berkata...

setiausaha bos...

cik kiwi's berkata...

secretary boss kann?..:)

farah kamil berkata...

wartawan :)

CTK berkata...

steno bos xpon penyanyi sambilan..haha..men teka ja.

Mama2Q berkata...

nak teka secretary, dah ada org jawab rupanya