Rabu, 5 Oktober 2011

dari Puan Teddy ke Cik teddy

salam....
jadi daripada PT jadi CT la yer...
singkatan CIK TEDDY....
jadi bila CT di opis...
nak blogwalking susah sikit....
CT akan blogwalking melalui komen-komen yer.....
melalui shout tak boleh sebab kena blok....
jadi kalau dapat komen daripada CT tu bermaksud CT sedang ber'blogwalking' yer....

tinggal jejak kasut tumit saiz 8 : senyuman terukir di wajah tetapi disebalik senyuman terselindung seribu kedukaan....

sudi-sudi la clik yer...tulun cukupkan duit kawen puan teddy..thankz...cayunk korang...muahhhh

3 ulasan:

CTK berkata...

em..ase cm janggal plak nk panggil CT...nti tertukar ngan ct nie...ct panggil PT lah..bOley????huhuhu

cindhadahniea berkata...

kalaw bw kat opis tu mmg dasat laaa.. hihi

~nurul pon bw time free jek ni... esok xde kelas yeay! hihi

Azroy Kassim berkata...

baa~ CAKK!!

alaa... nk kawin dh ke?? x jd la nk ngurat.. "-_-